FAQ – najczęściej zadawane pytania

19 lutego 2019  |   Aktualności

Dziękujemy za zakup naszego produktu. Poniżej znajdują się najczęściej zadawane pytania wraz odpowiedziami.

  1. Czy po zakupie urządzenia potrzeba jest opłacania abonamentu za korzystanie z platformy looko2? Odp: Nie – nie pobieramy opłat za korzystanie z platformy oraz wizualizację danych. Klient może dokupić dodatkowe opcje według własnych preferencji, które mogą być objęte dodatkowymi opłatami – więcej informacji na https://sklep.looko2.com
  2. Jak znaleźć swój czujnik na mapie? Odp: Czujnik z łatwością można odnaleźć na mapie klikając na jeden z istniejących czujników a następnie wykorzystując pole Znajdź czujnik znajdujące się po prawej stronie ekranu.

    Wystarczy zacząć wpisywać początek nazwy czujnika aby resztę nazwy uzupełnił system. Po znalezieniu swojej nazwy czujnika należy nacisnąć klawisz Szukaj. Po przekierowaniu na stronę odczytów z Państwa czujnika sugerujemy zapisanie jej w ulubionych celem szybszego otwierania w/w odczytów.
  3. Czy istnieje możliwość zmiany konfiguracji czujnika po jej zapisaniu? Odp: Ze względów bezpieczeństwa taka możliwość istnieje po uprzednim zresetowaniu czujnika.
  4. Mój router ma problem, po braku Internetu nie wpuszcza ponownie czujnika co objawia się brakiem danych na wykresach. Restart routera lub czujnika powoduje naprawę sytuacji. Odp: W najnowszej wersji oprogramowania (1.0) pojawia się opcja SmartBoot, która adresuje temat. Swoją obecną wersję oprogramowania sprawdzą Państwo po prawej stronie ekranu z wynikiami odczytów:
  5. Czy jeżeli posiadam poprzednią wersję oprogramowania to aktualizacja jest konieczna ? Odp: Nie, jeżeli nie występują problemy opisane wyżej nie trzeba aktualizować oprogramowania czujnika, jednakże jeżeli oprogramowanie czujnika jest w wersji 0.9.5 lub niższej (np. 0.9.3) – zalecamy rozważenie takiej aktualizacji przy kolejnej wizycie na czyszczenie i sprawdzenie spójności odczytów czujnika w naszym serwisie. Więcej informacji na https://sklep.looko2.com
  6. Strona z odczytem danych z mojego czujnika wskazuje, że został on zablokowany – co to oznacza ? Odp: Państwa czujnik przesyłał niepoprawne dane i serwer zablokował prezentacje danych. Należy sprawdzić czy czujnik nie został zalany (przy poprawnym montażu nie ma takiej możliwości), zabrudzony lub czy nikt nie robił „testu” wdmuchując do niego np. dym. Czujnik zostanie automatycznie odblokowany po północy. Jeżeli problem będzie nadal występował – system zablokuje go ponownie. Prosimy o kontakt mailowy celem umówienia wizyty serwisowej.
  7. Strona z odczytem danych z mojego czujnika wskazuje, że czujnik nie raportował danych od ostatnych 10 minut – co to oznacza ? Państwa czujnik nie przesłał danych przez ostatnie 10 minut i wizualizacja jest wstrzymana do czasu otrzymania kolejnej próbki danych. Proszę sprawdzić dostępność Internetu, zasięg wifi oraz (jeżeli trzeba) wyłączyć i podłączyć urządzenie (router lub czujnik) ponownie do prądu. Może to być jednorazowy problem. Jeżeli będzie się pojawiał należy uruchomić opcję (konfigurując czujnik ponownie) SmartBoot (w przypadku oprogramowania 1.0 wzwyż) lub umówić się mailowo na wizytę serwisową.
  8. Jak często należy czyścić czujnik aby zapewnić mu jak najdłuższe działanie? Odp: Sugerujemy serwis raz na 12 mcy (przed lub po sezonie „smogowym”). Dzięki wizycie u nas w serwisie otrzymają Państwo najnowsze oprogramowanie do czujnika, przeczyszczenie jednostki laserowej oraz sprawdzenie spójności odczytów z nowym modułem laserowym.

Nasza strona internetowa używa plików cookie. Więcej informacji

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Prosimy o zapoznanie się z instrukcją obsługi do swojej przeglądarki celem wyłączenia plików cookie. Jeżeli nie zgadzają się Państwo na używanie cookies przez naszą stronę prosimy o jej zamknięcie.

Zamknij